Reklamačný poriadok – služby
Reklamačný poriadok pre reklamáciu služieb
Tento Reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie služieb poskytnutých prostredníctvom webového rozhrania www.pestryjedalnicek.sk (ďalej iba „webové rozhranie“) našou spoločnosťou
Adsalva s.r.o., so sídlom Na Poříčí 1067/25, 110 00 Praha 1
IČ: 03786986,
DIČ: CZ03786986,
zapísanou v obchodnom registri vedenom Mestským súdem v Prahe, oddiel C, vložka 237807
Adresa pre doručovánie: PestrýJedálniček.sk, Adsalva s.r.o., Na Poříčí 1067/25, 110 00 Praha 1
Kontaktný email: mail@pestryjedalnicek.sk
1. Za aké chyby poskytnutých služieb zodpovedáme?
Ako poskytovateľ služieb zodpovedáme za to, že služba pri poskytnutí nemá chyby, a že je poskytnutá v zhode so zmluvou. Zhodou so zmluvou sa rozumie to, že služba zodpovedá jej popisu.
2. Aká je záručná doba poskytovanej služby?
Poskytované služby je možné reklamovať v priebehu ich poskytovania. Skryté chyby reklamujte bez zbytočného odkladu po tom, čo sa o nich dozviete. Najneskôr sa dá chyba služby reklamovať do šesť mesiacov od poskytnutí služby.
3. Aké práva z chybného plnenia máte?
V prípade, že bola chybne poskytnutá služby, máte právo na bezplatnú nápravu. Ak nie je uskutočnenie nápravy možné, máte právno na primeranú zľavu z ceny služby.
4. Kedy nemožno práva z chybného plnenia uplatniť?
Práva z chybného plnenia vám nenáležia, ak:
- ste o chybe vedeli pred poskytnutím služby;
- ste chybu sami spôsoboli, najmä poskytnutím nesprávnych alebo neúplných podkladov.
5. Ako postupovať pri reklamácií?
Reklamáciu u nás uplatnite bez zbytočného odkladu od zistenia chyby. Reklamáciu je možné uplatniť e-mailom či písomne.
Okamihom uplatenenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt chyby a uplatnené právo zodpovednosti za chyby poskytnutej služby. Doručené reklamácie riešime bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa nedohodneme inak. O uplatnení a vyriešení reklamácie vám vystavíme písomné potvrdenie. V prípade spornej reklamácie rozhodneme o jej prijatí do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 30.6. 2020.