Cvičenie

Cvičenie pre budúce mamičky: Ako sa lepšie pripraviť na príchod bábätka?

Keď sa dozviete, že sa vo vašom brušku rodí nový život, je to samozrejme dôvod k radosti. Ale rozhodne to nie je dôvod na to, aby ste od tejto chvíle čakali so založenými rukami, čo sa bude diať, a pre istotu sa vyhýbali cvičeniu. Je veľmi dôležité pristupovať k svojmu tehotenstvu aktívne, dobre sa pripraviť na pôrod a udržiavať si telesnú kondíciu. Ako budúca mamička ju budete potrebovať. Pokračovať v čítaní

Cvičenie na lopte: Spevňujte svoje telo pri zábavnom posilňovaní

Zaobstarali ste si veľkú nafukovaciu loptu, občas si na ňu sadnete a tým všetky vaše aktivity s tou cvičebnou pomôckou končia? To je ale veľká škoda. Veľká gymnastická lopta totiž patrí medzi športové náčinie, ktoré môžu všetky vekové kategórie využiť na rozmanité cviky. Pokračovať v čítaní

14-denná výzva na zadok

V súčasnosti sa objavujú na internete výzvy, ktoré vám môžu pomôcť s tvarovaním vášho tela. Ak chcete zlepšiť svoje pozadie, je dôležité prekonať vlastnú lenivosť a začať niečo robiť – 14-denná výzva je tým správnym impulzom, vďaka ktorému naštartujete pozitívne zmeny Pokračovať v čítaní

Vadí vám pohľady ostatných v posilňovni? Zaraďte do svojho programu cvičenie doma

Do zdravého životného štýlu rozhodne patrí pravidelný pohyb. Každý ale z rôznych dôvodov nemôže dochádzať do športových centier, kde by si dal riadne do tela. Preto pre vás máme hneď niekoľko príkladov, prečo si zacvičiť doma a ako na to. Pokračovať v čítaní

X pádnych dôvodov, prečo pravidelne chodiť cvičiť

„Nechcem a nechcem,“ hovoríte si možno vo chvíli, keď vás čaká pravidelná dávka cvičenia. Lenže keď tu nechuť prekonáte, úspešne si poradíte so svojou vlastnou lenivosťou a skutočne sa k cvičeniu dokopete, krátko po tom, čo ste si zacvičili, sa cítite oveľa lepšie a nielen to... Pokračovať v čítaní

Športovanie v zime? Skúste netradičný snowtubing alebo snežnice

Patríte medzi ľudí, ktorí síce celkom radi cvičia, ale keď nastane jeseň a zima, majú pocit, že je lepšie nevystrčiť nos z telocvične? Vyvedieme vás z omylu. Pokračovať v čítaní

Čo jesť pred a po cvičení

Cvičenie je pre krásne a pevné telo bezpochyby dôležité. Správna strava a pitný režim pred cvičením a po ňom majú vplyv na to, ako bude samotné cvičenie úspešné. Nie každý vie, aké zvoliť jedlo pred a po cvičení, alebo či radšej vôbec nejesť a ak jesť, tak čo. Pokračovať v čítaní

Zacvičte si so svojimi deťmi: podporíte ich vývoj a užijete si spoločné chvíle

Máte malé deti? Ak áno, rozhodne nezabúdajte na cvičenie s nimi. Už od toho najmenšieho veku vie pohyb stimulovať ako telesný, tak aj duševný vývoj. Pokračovať v čítaní

Pilates: cvičenie, pri ktorom zladíte svoj pohyb s mysľou

Pátrate po cvičení, ktoré by vám pomohlo s boľavým chrbtom z večného sedenia, podporilo správne držanie tela a malo zároveň priaznivý vplyv na udržanie telesnej kondície a duševnej harmónie? Pokračovať v čítaní

Aké zvoliť cvičenie pri chudnutí?

Ak chcete účinne spaľovať tuky a chudnúť, musíte cvičiť. Bez pohybu to, bohužiaľ, nejde. Ak vám bude niekto tvrdiť, že k spáleniu tukov stačí sa správne stravovať, neverte mu. Nehovorí totiž pravdu. Cvičenie je pri chudnutí veľmi dôležité. Pokračovať v čítaní

14-denná výzva na brucho

Chcete mať pekné ploché bruško, ktoré sa bude páčiť nielen vám, ale aj ľuďom vo vašom okolí? Potom určite vyskúšajte našu dvojtýždennú výzvu na brucho, pri ktorej si osvojíte 3 základné cviky pre posilnenie brušných svalov. Pokračovať v čítaní

Získajte zdravý jedálny lístok na mieru ZADARMO

  • Zostavený od nutričnej poradkyne
  • Komplexný jedálny lístok pre vašu osobu
  • Recepty na 7 dní ZADARMO

Chcem jedálniček ZADARMO

Chcem jedálniček ZADARMO

2 152 172 doručených jedálnych lístkov, za dve minúty získate váš!

Tip: Viete, že najčastejšie chcú ľudia schudnúť 10 kg?